Известие

Collapse
No announcement yet.

Черен дим от 147 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Черен дим от 147 jtd

    Знам, че е писано доста по въпроса колеги, но предполагам няма два еднакви проблема.
    Значи до преди 2-3 месеца колата си пушеше доста черно защото интеркулера се беше спукал, след смяната му всичко се оправи, дори не изпушваше при настъпване.
    Сега пак започна да пуши здраво черен дим.
    Пуши когато я сръчкам яко, не е да пропуши, а не спира.
    Пуши когато ускорявам нормално с движението 2-2500 оборота, забележимо в огледалата.
    Пуши когато ускорявам пенсионерската, забележимо само за колата която е зад мен, когато сме приятели заедно ми казват.
    Пуши дори при извънградско шофиране с да кажем над 110км/ч на автопилот, това го виждам и аз в огледалата.

    Не мисля, че има пробив по турбо пътищата, защото преди се чуваше свистене, сега няма. Нафтата в резервоара е от всички големи вериги бензиностанции (може и да е грешка). Главно Петрол и Лукоил. Колата върви достатъчно добре, сравнено със Стило дизел бих казал равни или една идея повече Алфата.
    Понеже колата я купих от приятел обслужването бе само на ангренажа и горивния филтър, на 5-6к км е.
    След смяната му изписа, че има вода във филтъра и така на всяко палене, отговора беше за прецакан датчик, вчера обаче и по време на движение пропищя за 2-3 секунди и изгасна предупреждението, никаква промяна в звук вървеж и каквото и да е.
    Друго което се случи 2-3 пъти за последния месец е при палене започва едно тресене все едно не съм задържал ключа достатъчно, неравномерно работене. Изгасям паля пак и всичко е ОК.
    Това са проблемите които имам и мисля са свързани.
    Дайте насоки какво да погледна сам, без специалисти на първо време.
    Мисля от пробката на горивния филтър да точна малко нафта да видя какво ще изкара, и да погледна въздушния филтър как е.

  • #2
    Разхода как е? Вдигнал ли се е? Провери си дебитомера ...
    Trans penis mihi est!

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от mishaka___ Покажи съобщение
      Знам, че е писано доста по въпроса колеги, но предполагам няма два еднакви проблема.
      Значи до преди 2-3 месеца колата си пушеше доста черно защото интеркулера се беше спукал, след смяната му всичко се оправи, дори не изпушваше при настъпване.
      Сега пак започна да пуши здраво черен дим.
      Пуши когато я сръчкам яко, не е да пропуши, а не спира.
      Пуши когато ускорявам нормално с движението 2-2500 оборота, забележимо в огледалата.
      Пуши когато ускорявам пенсионерската, забележимо само за колата която е зад мен, когато сме приятели заедно ми казват.
      Пуши дори при извънградско шофиране с да кажем над 110км/ч на автопилот, това го виждам и аз в огледалата.

      Не мисля, че има пробив по турбо пътищата, защото преди се чуваше свистене, сега няма. Нафтата в резервоара е от всички големи вериги бензиностанции (може и да е грешка). Главно Петрол и Лукоил. Колата върви достатъчно добре, сравнено със Стило дизел бих казал равни или една идея повече Алфата.
      Понеже колата я купих от приятел обслужването бе само на ангренажа и горивния филтър, на 5-6к км е.
      След смяната му изписа, че има вода във филтъра и така на всяко палене, отговора беше за прецакан датчик, вчера обаче и по време на движение пропищя за 2-3 секунди и изгасна предупреждението, никаква промяна в звук вървеж и каквото и да е.
      Друго което се случи 2-3 пъти за последния месец е при палене започва едно тресене все едно не съм задържал ключа достатъчно, неравномерно работене. Изгасям паля пак и всичко е ОК.
      Това са проблемите които имам и мисля са свързани.
      Дайте насоки какво да погледна сам, без специалисти на първо време.
      Мисля от пробката на горивния филтър да точна малко нафта да видя какво ще изкара, и да погледна въздушния филтър как е.
      Направи си една профилактика - резервоара да се изчисти. Не казвам, че от това ще ти се оправят грижите, но е една стъпка към по добро.
      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

      Comment


      • #4
        EGR

        И алфата има 25Нм повече от стилото
        ex - 147 16v multijet

        Comment


        • #5
          Колеги още в Петък бях на диагностика, че разни разбиращи майстори ме наплашиха за дюзите.
          Нямаше абсолютно никакви грешки с изключение на това, че въздушния филтър се е по задръстил вече, вместо желана стойност 320 показваше че притокът на въздух е 316, ще изкара още 2-3к км до пълно обслужване. Момчето успя да ме убеди, че този дим не е от запушен възд. филтър. Провери ми и всички дюзи по някакъв метод който не мога да обясня какъв е и те са почти перфектни.
          Неговото единствено обяснение бе, че най-вероятно става дума за много кофти гориво и ме посъветва да сложа "ударна доза" добавка. Спомена за Бардал БДМ мисля, че беше. Дайте съвети за верига бензиостанции и добавки също.

          ---------- Post added at 21:23 ---------- Previous post was at 21:18 ----------

          За дебитомера майсторчето каза,че показва перфектни стойности. Разхода си е все същия около 6 смесено с неопределен стил каране и бавно и бързо.
          Обаче този егр, не знам за него дали излиза нещо на диагностиката, и ако не какво трябва да му променя.
          Колата е без чип, все още

          Comment


          • #6
            Някой подава газ на колата а ти стискаш маркуча с пръсти, така може да провериш дали ти е спукан маркуча!!!

            И диагностика в движение!
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #7
              Дебитомер , Егр, провери ги и двете .
              Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
              Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

              Comment


              • #8
                Сега пак ще ме захапят тука колегите че правя реклами
                но е нещо изпробвано.

                това:
                http://www.xadoshop.bg/bg/products/x...orivo-p17.html

                + Зареждане на Ромпетрол или Shell V-Power Nitro+Diesel

                и я нацепваш здраво 40-50км да се продуха може и двутактово масло да прибавиш 5мл. на 1 литра гориво.

                Но пушенето трябва да е от EGR на дигностиката какво казаха какво е положението с EGR.
                Last edited by fakirastanly; d.m.y г., 13:10.
                Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                0w40 Shell Helix Ultra

                Comment


                • #9
                  Не е спукан маркуч, диагностика в движение не направихме, само на място и ме накара да давам газ няколко пъти в различни режими, 1500-3000-до долу. Каза стойностите са перфектни. Дебитомера ме предупреди изрично да не го чистя и бутам. Имам още около 20-ина литра нафта, изгарям ги почти всичките и правя промивка на резервоара и пътищата, плюс добавка и ще кажа какво става с колата.
                  Не разбирам само на този ЕГР какво трябва да му гледам. Не е затапен.

                  Comment


                  • #10
                    Диагностика на място = никаква диагностика
                    ex - 147 16v multijet

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mishaka___ Покажи съобщение
                      Не е спукан маркуч, диагностика в движение не направихме, само на място и ме накара да давам газ няколко пъти в различни режими, 1500-3000-до долу. Каза стойностите са перфектни. Дебитомера ме предупреди изрично да не го чистя и бутам. Имам още около 20-ина литра нафта, изгарям ги почти всичките и правя промивка на резервоара и пътищата, плюс добавка и ще кажа какво става с колата.
                      Не разбирам само на този ЕГР какво трябва да му гледам. Не е затапен.
                      НЕ разбрах!
                      Имаш нужда от помощ или просто спориш с нас!!!

                      Твоята кола има проблем не нашите......
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment


                      • #12
                        На бас, че ще се окаже ЕГР
                        Alfa 147 1.9 JTD 8V 115 hp

                        Comment


                        • #13
                          С никой не споря и не се заяждам, казвам това което знам и съм разбрал до момента. Турбо пътищата бяха първото нещо което проверих понеже го ядох вече този. Ще отида и втори път на диагностика щом трябва, не ме бърка, важното е да се оправи колата.
                          Казвам, че не разбирам какво означава виж ЕГР-а, какво да му гледам?

                          Comment


                          • #14
                            Ако е 8-клапановото ЖТД 115к.с. затапи го!

                            ЕГР-а се намира зад смукатрлния колектор.
                            sigpic
                            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                            147 JTDm 140-Малката манекенка
                            GT- JTDm 150

                            Comment

                            Working...
                            X